marți, 19 mai 2015

Rose nails

Buna fete dragi,
Era si timpul sa public si eu ceva nou pe blog, nu?Astazi va prezint o manichiura eleganta, draguta , simpla si feminina.Este vorba de niste trandaafiri pe un fundal roz pal, nimic complicat si sofisticat.


Manichiura e realizata cu oje, cu acrilicile ,desi le am, nu am aceiasi dexteritate nu stiu de ce , dar incerc in continuare candva o sa imi iasa, doar nu e dupa ele e dupa cum vreau eu .Rozul de baza nu stiu ce nuanta e, adica e o combiantie facuta de mine  din resturi de oje roz si a iesit ceea ce vedeti. 
 La trandafiri a fost simplu , o oja neagra si una rosie, - cred ca v-am innebunit cu combiantia asta, dar o iubesc - o pensula pentru model si o mana care tremura din cauza unei cafele :)) , si nu glumesc chiar incep sa tremur si nu dorm o noapte de la o cafea simpla cu lapte.Modelul e destul de simplut si nu necesit mult timp, nici pentru o incepatoare adica mi-e mi-a laut cam un sfert de ora sal fac .


Fetelor acesta e modelul meu, voi ce mai purtati pe unghiute?
Va pup cu drag :*
Reacții:

6 comentarii:

  1. Oana Alexandru19 mai 2015, 21:08

    Frumosi trandafirasi ai facut <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa cum ti-am scris si pe Facebook imi place tare mult cum ti-au iesit trandafirasii <3 .Eu nu reusesc sa-i fac asa faini,nu stiu din ce cauza :( ...bine,problema ar putea sa fie din cauza mainilor mele stangi,dar trecem peste :D .
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare draguti au iesit trandafirasii! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bataie iti ei daca mai zici ca ai maini stangi -_-
    Ideea la model e sa nu ii faci intr-un fel anume, doar sai faci mai tremurati mai drepti cum iti vine.
    Te pup si multumesc :*

    RăspundețiȘtergere