marți, 7 aprilie 2015

Meow paws nails

Buna fetelor,
Cateva zile in urma  v-am lasat un indiciu pe pagina de facebook despre manichiura pe care o voi posta pe blog si anume una dintre melodiile mele preferate romanesti .Ghici ciuperca intr-un picior ce-i ?dupa cum v-ati prins cele care ati vazut pe pagina , ca facebook-ul arata doar la 1-2% postarile mele ,astazi va prezint o manichiura cu o pisicuta neagra .


 Mana stanga si mana drepata, pe una a iestit o pisicuta cu si pe cealata nu a vrut sa iasa nici de fel , am incercat de 5 ori si a sasea oara ma renuntat si am schimbat, ca nervii mei au limite si erau aproape de ele.Am folosit o baza ros si una bej si oja neagra pt model, daca cu labutele si scrisul nu a fost asa greu, a fost chiar usor , pisica a fost primadata anorexica si semana cu un catel , pana i-am ascutit urechiusele si i-am dat niste rotunjimi.In continuare urmeaza poze:






 Ce ziceti, va place manichiura mea?Voi ce purtati pe unghii? Va pup si ne citim curand :*


Reacții:

8 comentarii:

  1. Foarte draguta manichiura, eu ador pisicile iar desenul tau e chiar reusit :D
    Nu-ti face probleme cu desenatul pe mana dreapta, cred ca toata lumea se chinuie cu asta. Daca ai vedea ce iepurasi malformati mi-au iesit mie ieri, te-ai prapadi de ras :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Oana Alexandru7 aprilie 2015, 21:27

    Ceeee dragute unghiute ai facut <3

    RăspundețiȘtergere
  3. plioti nicoletta manuela12 aprilie 2015, 19:39

    ce simpaticeeeee, bravos :)

    RăspundețiȘtergere
  4. E chiar haioasa pisica! Si eu ma chinui sa imi pictez unghiile la dreapta asa ca de cele mai multe ori aleg modele mai simple/diferite de cele de la stanga. : ))

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos si eu mai fac asata cateodata :*

    RăspundețiȘtergere