duminică, 10 august 2014

Summer lovin`tag

Buna fetelor!!
Nu am facut de mult un tag , dar ca sa repar asta a avut grija draga mea Vany si m-a nominalizat la Summer lovin' tag .SI fara sa o mai lungesc , nu de alta dar sunt obosita dupa o noapte cu cateva peripetii , incepem tag-ul.
Sursa

1.Care este rujul tau preferat in vara aceasta?

Nu folosesc ruj , am doar un singur ruj mov si ala facut de mine , in rest am multe gloss-uri  iar preferatele  mele sunt  The One By oriflame in nuanta Trendy Berry si Rose Glacier (ambele miros a pepene , yammy).

2.Care este oja preferata in aceasta vara?
Nu imi aleg ojele in functie de anotimp ,  aici chiar nu pot sa aleg , toate imi palc , una imi palce ca e verde , una ca e texturata , alta ca e cu sclipici si etc pana l nesfarsit aici :D

3.Costumul de baie care iti place vara aceasta?
Pass , am un singur costum de baie , simplu , negru , sincer nu ma simt prea bine sa imi etalez silueta mea " magnifica" in costum de baie .Dar chiar imi palc costumele cu franjuri .





 4.Care este bautura preferata in aceasta vara?
Limonada si  apa minerala .

5.CAre este autobronzantul tau preferat?
Nu am folosit autobronzant , prefer metoda calsica cu statul la saore , la mine dureaza destul de putin , ma prinde soarele foarte repede , deci nu e un chin chiar asa de mare.

6.Melodia ta preferata vara aceasta?
Fara sa stau pe ganduri Finale Masquarede -Linkin Park si Trooper - O viata este prea mult
Ador piesele astea!!! <3 Prima piesa e aparuta in vara aceasta , iar a doau sincer nus tiu cand e aparauta ,dar pot sa le ascult la nesfarsit si nu ma plictisesc .



7.Accesoriile  preferate vara aceasta?
  Patru la numar : o bratara , un colier , un ear-cuf si o geanta sport de blugi .Pe toate patru le-am purtat de s-au plictisit ele de mine , dar le ador .


8.Parfumul preferat vara aceasta?
Nu am mai multe parfumuri de o data , maxim 3 , dar acesta e preferatul meu , are un miros floral si un pic fructat.


9. CArtea preferata vara aceasta?
 Din nou , nu  citesc in functie de anotimp , vara asta nu am avut prea mult timp sa citesc , am citit  cam putine carti si nu pot sa aleg una favorita , nici macar Sub aceiasi stea nu m-a impresionat suficent de mult (mai mult ma enervat ).

10. Ce astepti cu nerabdare  sa faci vara aceasta
1.Vreu sa merg la Bucovina Rock Castel pe 21-24 iulie la Cetatea de Scaun a Sucevei , dar astept sa vad listele cu trupele pe zile sa stiu in ce zi merg.
2 .Inca un concert(din cele 3concerte/an care se fac la noi) pe 30 august in oras la care o sa cante Vunk
3SA ma dau pe tiroliana :3(asta mai mult sper)

Si cam atat despre mine , acum cred ca v-ati obisnuit ca eu las ta-gurile deschise , cine vre il preia , nu vreau sa "oblig" pe nimeni sa il faca , singura rugaminte e sa ma anuntati daca  il preluati fiindca vreau sa va citesc raspunsurile.
Va pup , dragele mele

Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu