miercuri, 27 august 2014

Skull nails

Buna fetelor ,
Zilele acestea aveam pofta de o oja rosie pe unghiute , dar parca rosu simplu nu prea mergea .Si mi-am amintit ca voiam de ceva vreme , adica de vreo cateva luni , sa imi fac niste cranii ,  vinerea trecut am-am hotarat sa-l fac dar misiunea a esuat fiindca prietena mea ce mai buna ma chema de urgenta la ea la salon ca sa ajungem la Bucovina Rock Castle in timp util , a se citi ca avea nevoie de companie sa nu se plictiseasca   si am amanat modelul ,dar gata azi aveam Skull nails .

Dupa ce am esuat cu niste cranii pictate cu mana libera , am apelat la tehnica de facut abtibilduri pe folie de plastic , si am facut niste dungi rosii si negre random in jurul scheletului .Pana aici totul bun ,dar celelate unghiute parca erau neterminate pe langa cele cu model   , ca sa raman in tema am facut niste flori moarte , sau cel putin asta am incercat sa fac .



Cam atat de la mine .Va pup !!! 
Reacții:

Un comentariu: