joi, 7 august 2014

Purple tree nails

Buna fetelor !
Zilele trecute aveam un milion de idee si nu ma puteam decide ce sa fac pe unghii , ba ca le vreau verzi , ba  negre , ba elegante , ba cu tinte si tot asa a durat vreo 1 ora sa ma hotarasc .Pana la urma m-am decis sa le fac mov cand  am vazut pe internet o imagine cu un salcam japonez care are  mai multe flori decat frunze dand impresia ca e mov in intregime  si de aici si manichiura mea de azi.


 Am ales toate ojele mov pe care le am ,si am inceput cu partea usoara adica cu degradeul deoarece inc anu eram sigura cum  o sa fac copacul .Dupa ce m-am decis si asupra acestui aspect , am inceput sa pictez fiecare frunza  , si ca de obicei cand nu sunt multumita pe deplin niste sclipici rezolva problema :D afost o munca destul de migaloasa dar mie chiar imi palce ce a iesit (cand eram mica am ratat borcanul cu modestie ). Va las cu pozele.




 Ce parere aveti despre manichiura mea ?
V-am pupat fetelor .
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu