joi, 21 august 2014

Faces nails

Neata fetelor ,
Zile trecute am avut de facut cateva cumparaturi , si din moment ce unul dintre magazine se afla langa magazinul meu preferat de oje nu puteam sa ies fara vreo bunatate.De ceva vreme imi doream o oja galbena si am ales Golden Rose Paris  #209 si o oja pt nail art de la Grabini 08, desi pana acum am folosit doar de la GR , oje pentru model trebuie sa recunosc ca cea de la Grabini mi se pare mult mai practica , pensula fiind mai scurta si mai subtire.Cred ca v-ati dat seama ce oje vedeti in actiune azi , nu?


 Fete zambitoare ( vorba vine , nu prea zambitoare) , emoticoane sau ce nume mai au , staim vreo 4 denumiri dar evident ca le-am uitat .Ca baza am folosit o oja nude , oja galbena e destul de subtire , au fost  necesare 3 straturi ca sa devina opaca .Dupa ce am terminat cu frenchul asimetric , am facut cate 2 puncte albe ,random , pe fiecare unghie si dupa am trecut la conturarea ochilor a gurii si a sparncenelor .Pe 2 unghii am lipit 2 petricele dupa care am aplicat un top si gata manichiura mea ochioasa .
  • *Nota pt mine*:nu te baga la somn pana ce nu esti sigura ca unghiile sunt uscate bine.


Cam atat pe azi , va place manichiura mea?
Va pup ,fetelor :*
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu