vineri, 15 august 2014

Angel vs. evil

Buna fetelor,
In primul rand , va urez "La multi ani , multa sanatate si toate bucuriile posibile!!" celor care poarta numele de Maria si derivatele din acesta .In al doilea rand, am termintat cu renovarea , ultimele doua zile mi le-am petrecut montant mobila de bucatarie .De ce a durat asa de mult ? Pentru ca am incercat toate combinatiile posibile pana s-a hotarat mama in ce mod o vrea pusa .
.


Manichiura de azi  e inspirata de marea si vesnica batalie intre bine si rau .Zile astea ma intrebam daca ingerasul meu pazitor e in vacanta sau s-a dat demisia de la locul de munca , pana sa imi dau seama ca defapt sunt norocoasa si am scapat milimetric sa nu fac cunostinta personal cu ingerasul meu.
 Pentru baza am folosit o oja de la Leidy ,cea crem , si peste un lac cu sclipic de la Veya (ceva chinizarie) care  pe cat de frumoasa e pe atat de tare miroase, dar baba la frumusete rabda :D  .Despre oja de la Leydi , nu stiu ce nuanta e nu mai are etichete , pot sa spun ca  lasa de dorit in privinta acoperirii , au fost necesare 3 straturi ca sa obtin nuanta din poze . Pentru celelade 2 unghii am folosit o baza de la Golden Rose Paris #55 . Modelul trebuia sa reprezinte niste aripi , una de inger pazitor si una de inger negru , dar nu prea seamana a aripi ,decat din departare .Pentru ca mi se parea prea goala unghia am adugat cate 3 petricele si gata modelul.


Cam atat cu manichiura mea de azi .
Ce aprere aveti?
Voi cu ce va mandriti in materie de manichiuri?
Va pup :*
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu