sâmbătă, 5 iulie 2014

Pink flower nails

Neata!!!
Yuppy scriu din nou pe blog :3 , mi-a lipsit blogul , dar mai ales voi ,a cum ca am terminta cu examenele ,am revenit .In perioada ce a trecut  nu prea am purtat manichiuri sofisticate  , purtam doar o singura culoare , eventual o unghie sau doua cu alte culori , si le schimbam cand manichiura devenea nepurtabila , am descoperit ca am unele oje chiar rezistente.

Intr-o zi ,eram prea stresata cu invatatul , nici macar ciocolata nu m-a ajutat sa ma calmez , si in cazul meu asta e grav , de obicei cu ciocolata ma calmez rapid, pana la urma m-am pus pe pictat unghii si uitati ce a iesit.

Modelul  , nu e foarte complicat , e unul dintre primele modele pe care le-am facut pe unghii si ma simt cumva atasta de el .Am folosit o oja mov de la Grabini  M 06 , pe care  o am de aproape un an si e a doua oara cand o folosesc , nu stiu cum va descurcati voi printre sutele de oje pe care le aveti ,eu am in jur la 60 (am facut ordine intre ele) si mi se pare greu de ales , dar asta nu m-a oprit sa mai cumpar cateva .  
 Sclipiciul e de la Golden Rose JJ  102 iar floricica GR Holiday 62 , desi nu a ramas texturata dupa ce am aplicat top-coatul  .Cam atat despre manichiura aceasta , de abia astept sa va citesc , poate de saptamana viitore ma reapuc de colaborarea cu alfabetul  , dar nu promit nimic.
Ce parere aveti de manichiura mea ?
Va pup!!!
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu