joi, 10 iulie 2014

Nude and black

Buna fetelor !!!
Revin cu o noua manichiura si cu o oja care m-a fermecat  , initial am vrut o manichiura cu ziar dar nu -sa imprimat ca lumea ,prin urmare am facut un alt model dar baza a ramas aceiasi .


Cairuo 32 Chocholate , este oja care m-a cucerit prin miros , in primul rand , miroase a ciocolata si mirosul se pastreaza dupa top-coat , devine opaca din 2 staturi si este o nuanta de nude pe care o cautam de mult , si a costat doar 4 lei .

 Cum ziceam , vroiam un model cu ziar , pe unele unghii se mai observa niste litere , fiindca mi-a fost lene sa le sterg am facut peste cel cu litere .Modelul e facut pe o folie de plastic si dupa lipit pe unghii , e a 4 oara cand incerc asta , dar prima oara cand se desprinde modelul de pe folie.

Desi nu sunt adepta ojelor nude si a manichiurilor elegante , sunt mandra de manichiura mea (si modesta pe deasupra :D )
Va pup fetelor !!
Voi ce mai purtati pe unghiute?

Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu