joi, 31 iulie 2014

Nirvana nails

Buna fetelor !!
Am terminat de tot cu facultatea ,adica cu inscrierea  , pana la urma sunt la taxa pe locul 5 la psihologie  , desi vroiam sa confirm locul bugetat la psihopedagogie speciala , vreo 10 persoane mi-au facut capul calendar ca trebuie sa aleg ceea ce imi palce ,in special fratele meu mi-a tinut niste predici kilometrice pe tema asta .Acum revenind la unghiutele noastre , zilele aceste port Nirvana .

Rock-erii sa pregateasca rosiile !!! Nu-s eu fan Nirvana , cred ca  vreo 5 melodii imi palc de la ei , dar am pictat logo-ul lor deoarece fix ca fata aia zambitoare ma-m simtit eu in tren cand m-am intors din Cluj. De ce ? Fiindca ,am prins un tren fara compartimente , si cu 2 scaune in spatele meu statea un nene beat crita (a baut 5 litri de bere singur si a inceput si al 3 lea  pet) care asculta manele la maxim .N-am nimic cu genul de muzica ,  problema era ca avea difuzoare mai tari decat castile mele .




 Deci o fost cea mai frumoasa aniversare pe care am avut-o , 9 ore sa aud manele non stop pe fundal , iar in casti imi urlau Rammstein , System of a Down etc, dar oricum castile mele au piedut batalia . Prietena mea cea mai buna s-a distrat copios pe seama mea , mai ales ca ea nu are sensibilitatea auzului la fel de mare ca mine ,cu castile in urechi nici nu-l auzea , si ca la un moment dat o mai pus si ceva cu la multi ani .Doar pentru vreo 10 minute nu l-am auzit , timp in care m-a sunat cineva sa imi cante la pian La multi ani , Vama Veche si Trooper..
 M-am lungit o groaza cu povestea , pentru manichiura am folosit Golden Rose Rich Color 115 (maro) si Leydi 883 ( verde ).Modelul e foarte usor de realizat , mai ales ca nu necesita precizie , fata si gura fiind asimetrice.

Fetelor va pup , mi-a fost dor sa va citesc si sa scriu pe blog .
Ce parere aveti de manichiura mea ? Voi cu ce va laudati in materie de unghiute?
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu