vineri, 16 mai 2014

The One by Oriflame - review

Buna fetelor !!!
Dupa cum am promis astazi revin cu impresii despre produsele de machiaj primite de la Oriflame, din gama The One prin intermediul Blogalinitiative.ro
Cred ca cel mai bine e sa o luam pe categorii ,nu?

1.Buze , am primit 2 gloss-uri PowerShine , unul in nunata Trendy Berry si celalalt  Rose Glacier.
 Primul lucru care mi-a placut la ele e faptul ca au un miros discret  de pepene galben <3 .Au o consistenta cremoasa , inital credeam ca au prea  mult sclipici in compozitie dar nu e asa , dau un luciu frumos buzelor si nu stralucesc prea tare.Pe aplicator se ia suficient produs pentru o aplicare , rezista pe buze cam 2-3 ore , sau nici 15 minute in fuctie de cat de des il mancati  :)) Sunt pe deplin multumite da ele si le-as recumpara oricand.Mai jos aveti si swatch-uri cu ele.


2.Pentru ochi am primit 3 fadruri crema - Beige pearl , Golden brown si Olive Green - si rimelul Volume Blast.


E pentru prima oara cand eu folosesc farduri crema si se lucreaza mult mai usor cu ele decat cu cele normale , am abuzat de Beige Pearl , din cauza oboselii pleaopele mele tind sa capaete o nuanta de maro mai inchis decat restul fetei iar aceast fard acopera foorte bine aceasta problema .Toate fardurile se intind uniform , fara probleme si rezista undeva la 7  ore intacte  ( mai mult de atat nu le-am tinut )fara primer si fond de ten .Si de asemenea  cutiutele  sunt rezistete ,Golden Brown a fost scapat de putin 5 ori si nu s-a intamplat nimic.Imi place ca rezista la apa , desi nu am gasit sa fie scris ca sunt water-proof , au rezistat cu brio la o ploaie torentiala.
Rimelul e bun , rezista aplicat cam 4- 5 ore dupa care trebuie reaplicat , ofera volum  ,si curbeaza frumos  genele,  in poza e doar un singur stat .Forma periutei face aplicarea mult mai usoara , pentru cei ca mine care au experienta cu bagatul periutelor de la rimel in ochii -_- .Un alt lucru care imi place e ca se curata foarte usor in comparatie cu rimelul pe care eu il foloseam inainte.

3.Pentru fata am primit fond de ten , anticearcan si pudra.


Spre deosebire d emulte fete , mie mi s-a potrivit nuanta fondului de ten (Natural beige) si a concealer-ului(Nude beige) in schimb pudra e prea deschisa si e nunata Medium . Stiu ca nu ar elogica dar asa e,Cele care ma urmariti stiti ca eu fac o alergie la fondurile de ten si bb-creamuri imediat ce le aplic ,  nu stiu ce are diferit fondul asta de ten dar alergia mi se declanseaza cam la 2-3 ore dupa aplicare si doar imi simt fata iritata nu se inroseste , mare like din punctul asta de vedere.Pentru mine o pompita de produs e suficenta ca sa acopar toata fata si gatul. .Anticearcanul a venit la tanc si face o treaba excelenta ,dupa aplicare nici cea mai mica urma de cearcane.Anticearcanul calr il recumpar  .



Sunt multumita de produse si le-as recumpara pe majoritatea .
Voi ati incercat produsele din gama The One , ce parere aveti?
Va pup












Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu