marți, 13 mai 2014

Tag : Liebster award

Buna fetelor !!!

Pe azi avem un tag ,la care m-a nominalizat Ana (caruia tot imi vine sa ii zic Oana) si tin sa-i multumesc pentru acest lucru .Am mai facut acest tag anul trecut , cand m-au fost nominalizat 3 fete , raspunsurile de atunci le vedeti aici.


Scurt pe doi regulile zic asa :  multumeste persoanei care te-a nominlizat , 11 lucrui despre tine , raspunde la 11 intrebari puse de cel ce te-a nominalizat , creeaza un set de 11 intrebari si nominalizeaza alte 11 bloguri sub 1000 de falloweri.


About me...
1.am si pisica si catei dar sunt mai degraba  ....a dog person
2.nu imi place franceza  ,o inteleg , pot sa vorbesc in franceza cat de cat ok , doar ca nu imi palce 
3.in loc sa invat la istorie ca imi iese media cu ,49 , stau si fac acest tag (pana de idei)
4.inainte sa adorm si cand ma scol ascult muzica
5.nu stiu o boaba germana (adica stiu vreo 20 de cuvinte ) si totusi sunt fan Rammstein , de la ei stiu si alea 20 de cuvinte :))
6.cand eram mica nu imi place sa citesc deloc ,acum nu imi ajunge timpul sa citesc cat as vrea
7. nu am fost buna la matematica niciodata , ma pierd la o adunare de 6-7 cifre ."Lasa-te de matematica , ce e peste 4 cifre te depaseste "- replica favorita a fratelui meu la adresa mea .
9. parinti mei au o doza de rasism (tata o are mai mare) dar eu si fratele meu nu suntem , atat atimp cat te porti omeneste cu mine poti sa fi si albastru cu picatele roz, asa o sa ma port si eu.
10. tata lucreaza in Italia de cand eram mica ,si fiindca nu m-a vazut crescand inca sunt o fetita pentru el ,si in ciuda faptului ca a stat departe eu tot sunt mai apropiata de el 
11. in vocabularul meu se afla si unele cuvinte care nu sunt de lady 


Ana a intrebat :

1.Spune un lucru pe care nu ai apucat sa-l faci pana acum, dar ti l-ai dorit mereu?
Clar parasatuism sau bungee jumping (un test online  mi-a zis ca asta o sa fie cel mai sigur mod in care o sa mor :)) )

2.Cea mai mare realizare de pana acum ?Dar cel mai mare esec?
Am slabit 30 de kg in 7 luni .Esec nu prea stiu , ca nu stiu sa merg pe role ? Adica acum cred ca pot , dar cand eram mica nu puteam , nu aveam notiunea de echilibru .
 
3.Esti mandra de trecutul tau?
In proprtie de 99% da , daca nu era asa cum a fost eu nu as fi asa cum sunt (filosofic)
 
4.Daca ai vrea sa schimbi ceva in trecutul tau , ce ar fi?
Cred ca as spune unele paranteze mici care ar fi putut sa schime cate ceva si nu as mai considera ca ceilati le stiu deja .
 
5.Afli ca mai ai 3 zile de trait , cum le traiesti?
1- stau cu familia si prietenii apropiati 
2- fac toate tampeniile pe care mi le-am dorit sa le fac si nu am avut timp
3- din nou stau cu familia si prieteni
 
6. Pestisorul de aur iti da sansa sa fi iubita unei celebritati , care ar fi aceea?
Ce? Doar una ? Ana , ai fost rea la faza asta :P .Mike Shinoda , Richard Kruppse,Damon Salvadore ... si ca de obicei creierul meu isi bate joc de mine si ma lasa balta cand as putea sa continui lista pana maine dimineata.

7.Mergi intr-un oras strain pentru prima oara.Acolo ar trebui sa te intalnesti cu cineva , insa e teapa , iar tu nu ai bani de intors , ce faci?
O sa imi tin un discurs de bagat mintele in cap ceva de genu " ce pana mea mi-a trebuit intalniri de genu si chesti tresti , nu mai fac etc etc," vreo 5 minute . Dupa eu-optimista si eu-pesimista o sa se ciondaneasca cateva minute dupa care il sun pe fratimiu sau pe mama si le explic situatia si ii rog sa imi trimita niste bani.In caza ca nu am nici telefon ,  o sa ma duc la politie sau o sa ma bazez pe altruismul oamenilor.

8.Daca ar fi sa joci intr-un film, care ar fi acela ,si rolul carui personaj ti-ai dori sa-l interpretezi si de ce ?
Nu stiu titluri de filme :)) Daca imi povestesti actinea iti mai zic daca l-am vazut sau nu .La modul general as vrea ceva de actiune , spioni , echipamente smechere combiante cu magie , logic ca un rol cat mai principal si de ce nu rol de antagonist  ?
 
9.Ce crezi despre Romania si mentalitatea oamenilor din aceasta tara?
 Romania e o tara frumoasa care are ce arata .Oameni sunt de tot felul peste tot , eu incerc sa vad in general partea buna a lor .Menatalitate e una conformista , multi nu pot iesi din tipare si se bazeaza pe clisee .

10.Daca ai fi D-zeu ce schimbari ai face?
SIncer , intrebarea ast aimi pune capac mereu .De fel sunt mai pacifista si da as face o lume mai buna , acum mi-a venit ideea : i-as face pe oameni as uite de ura razboie ,boala ,dar totusi nu as opri competitia intre ei si inca o chestie , dupa ce am aflat niste povesti de viata , care ianinte mi se pareau demne de filme , as da unor persoane care chiar merita ceea ce isi doresc - si nu vreau sa zic mai mult aici ca deja ma  intristez.
 
11.Ce abilitate supranaturala ti-ai dori sa ai si de ce?
O pereche de aripi care sa apara cand vreau eu sau cel mai bine sa fiu invizibila cand vreau , chiar sunt curioasa de atitudinea unor persoane fata de mine cand nu sunt prezenta .


Bun , de cand am citit  intrebarile , am zis ca o sa va chinuiesc si eu cu ele deoarece unele chiar mi-au dat de gandit     si sa recunoastem nu sunt intrebari clasice. Deci raman aceliasi intrebari pentru :
  1. Mada
  2. Vany
  3. Crina
  4. Diana
  5. Carla
  6. Oana
  7. Oana (alta decat cea de la 6)
  8. Si las lista deschisa pentru orice doritoare , dar va rog sa ma anuntati daca il preluati sa va citesc si eu raspunsurile.
Va pup.


Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu