miercuri, 7 mai 2014

Red glitter gradient

Neata fetelor!!!
Stiu ca ma vedeti din ce in ce mai rar , dar se apropie bac-ul si sunt un pic cam aglomerata cu invatatul si sincer cam port o manichiura o saptamana intreaga , nu stiam ca am oje asa rezistente :))
Bun , acum va arat un model purtat saptamana trecuta , am vrut ceva rosu , dar stiti ca eu o oja rosie o folosesc destul de rar asa ca am ales un sclipici rosu .









Manichiura simpla si rapida ,de efect , arata bine cu orice culori .Eu am folosit un negru de la Grabini , alb si rosu de la Golden rose .Si acum nu mai scriu nimic ca am joi simulare la romana si subiectul al 3 lea la mine  se invata in felul urmator : se citesc eseurilie cu o zi doua inainte si se tin minte vreo 2-3 zile , dupa care se elebereaza memoria .
V-am pupat fetelor
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu