miercuri, 14 mai 2014

Cappucino orchid dots nails (The One by Oriflame -review )

Buna fetelor !!
Cu ceva timp in urma va anuntam pe pagina blogului ca am primit de la Oriflame prosdusele pentru testare din gama The One , despre care gasiti cateva detalii aici. Azi va vorbesc despre cele 2 oje primite in pachet , Cappucino si Orchid.
Sambata v-am aratat , aici , o manichiura realizata cu nuanta Orchid si am zis ceva pe scurt despre oja ,  intre timp am realizat o manichiura  cu ambele culori si cu o oja neagra .Si amnichiura

Bun, manichiura cu cateva puncte deformate . Despre oje sunt multumita in mare parte un singur aspect nu imi palce .Nuantele sunt superbe si au o stralucire foarte frumoasa , acopera foarte bine dintr-un singur strat , dar eu mereu folosesc 2 si se usuca destul de rapid. Prima data mi s-au parut cam subtiri dar cand m-am pus pe vopsit unghii am realizat ca consistenta e buna .Un alt aspect care imi palce e pensula care e plata si oleaca rotunjita , deci se potriveste perfect pe unghiile mele.
Aspectul care nu imi place , cum spuneam si in articolul precedent e rezistenta , deja a doua zi se toceste  la capete , e cam paradoxala treaba avand in vedere ca face parte din gama Ultra rezistenta, dupa o zi , asa arata manichiura mea , cam tocita .La alte fete , aspectul asta nu a fost o problema , chair au rezistat mult si frumos ojele pe unghiile lor , sper sa fi nimerit eu un un set nu prea rezistent si sa ma insel .Si , da as cumpara o alta oja /oje  din gama findca au nsite nuante de-a dreptul superbe si doi pentru ca , chiar vreau sa ma conving  asupra rezistentei lor.

Maine sau vineri o sa public si review-ul la celelate produse primite , pana atunci va pupacesc.
Voi ati incercat produse din gama , ce parere aveti?


Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu