duminică, 18 mai 2014

15 ani de Danone



Buna fetelor!!
Azi vorbim despre un subiect cu care nu v-ati mai intalnit pe blogul meu . Multe dintre voi stiti deja ca am slabit cu dieta Dukan , timp de 7 luni a durat procesul de slabire si dupa consolidare pe care inca o tin .Inca din prima zi si pana azi iaurtul Danone a fost si este un aliat extraordinar.

Pe 15 mai ,Danone a implinit 15 ani de activitate in Romania , cu aceasta ocazie si-au relansat site-ul oficial danone.ro.

Blogalinitiative , ne provoaca sa spunem 3 lucruri care ne palc la noul aspect al site-ului si niste recomandari.
Imi place foarte mult :
-dinamica site-ului , coloristica  si usurinta de navigare
-se pot gasi informatii despre fiecare gama de iaurt produsa de Danone si despre iaut in general
-faptul ca are un chat unde poti pune intrebari si iti raspunde un expert

Nu imi place faptul ca retelele de socializare de abia se vad , eu le-as pune o culoare mai aprinsa ,in contrast cu colorista site-ului ca sa vie vizibile , personal le-am vazut dupa vreo 15 minute de navigare pe site.


Voi consumati produse Danone?

Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu