joi, 3 aprilie 2014

Pink...

Neata!!!

Mai mult decat ,ca am dat in mintea copiilor nu pot sa spun despre manichiura aceasta , care mi se pare ca e desprinsa dintr-un desen animat :D


 DUpa cum vedeti furnicuta mea e miniona , are niste picioruse foarte scurte , si mai mult nu stiu ce sa zic despre manichiura mea , daor ca nu o sa ma vedeti pre curand purtand din nou roz .
Ok , acum trecem la alta manichiura , datorita voua ,Crina a aceptat sa scrie pe blogul meu despre manichiurile ei . Findca nu am decat o poza cu unghiutile ei si acum manichiura e tocita la capete , va fac pe scurt cunostinta cu ea si ale ei unghiute :


''Mi-am facut unghiile ca sa vina Batman sa le faca poza. Dar cum nu a venit, a fost buna si Mada.  " 

Asa ne prezinta Crina unghiutele ei , cred ca  toate posturile ei   o sa fie mai ciudate si mai mentionez faptul ca spre deosebire de mine e adepta culorilor nude .

Va pup fetelor !!
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu