sâmbătă, 5 aprilie 2014

Girl with dandelion


"Buna , dragile Madalinei, drage. 
Ca de obicei, cand am timp liber ma apuc sa mai mazgalesc o unghie, doua.Iar Madalina e ca politia. Are radar. Imediat ma prinde si incepe cu crearea blogului meu. Ea zice, ea aude .


 Unghiile pe care tocmai le-am realizat, au ca sursa de inspiratie vantul care azi voia sa ma sufle ca pe o papadie.Le-am realizat cu oje dintr-o geanta pe care o tin sub pat, si evident nu stiu ce firme au.. Majoritatea Avon sau 3 lei. :))  

Reusita lor nu ar fi fost posibila fara ajutorul unui prieten care ma tinea la telefon si fara temele la matematica pe care i le-am rezolvat verisorului meu. Asta in timp ce imi mieuna pisica la picioare.
Va iubesc, va iubesc! Si cum nu mai am chef sa scriu, va las in grija lui Mada."


V-ati prins deja ca e o manichiura de a Crinei ,ca doar eu cu unghii asa lungi scot ochii cuiva , cel mai probabil mie .Dupa cum v-a marturist si ea ,eu vorbesc eu aud , vorbele mele o ocolesc total , deci daca cunoasteti metode de convingere le astept cu drag alaturi de parerea despre manichiura in sectiunea de comentarii.

Va pupam!!
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu