joi, 24 aprilie 2014

Dreamcatcher nails


Buna fetelor ! :*
Dupa cum am promis dimineata ii dam cuvantul Crinei :
"Anul asta de Pasti, mie mi s-a acrit de iepuroi cu oua peste tot -_- si am decis sa imi fac pe unghii un model mai unic. Madalina-the hunter, a observat model imediat pentru ca rozul i-a sarit in ochi, mai mai sa ii fure lentilele cu totul.
Deoarece am multe cosmaruri in ultimul timp, am luat ca sursa de.inspiratie un tesator de vise, Dreamcatcher. Si sincer chiar merge......ca model pentru unghii .......ca de functionat, nu functioneste... .M-am mai gandit eu sa fac ceva impresionant. Impresionant ca impresionant dar am crezut ca nu mai termin la a doua mana de facut :))) (la a treia mana a fost si mai greu.Sincer. =)) ) Dar chiar si un pic mai strambe, am terminat toate 10 degete ca daca aveam mai multe le taiam pt.ca nu mai aveam chef. :)))
Pt.mai multe informatii, lasati un comentariu ca va raspumde Mada. :))) Va pup si multumesc mult pentru sustinerea si comentariile frumoase la modelul anterior "




Deci eu am ramas masca cand i-am vazut unghiutele dupa o ora mai mult ca sigur ma lasam pagubasa de model . Eu va las sa ii admirati capodopera si ma duc sa ii expic niste biologie umana  elementara si diferenta dintre "am" si "imi doresc" lentile .

Va pupam !!!
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu