duminică, 16 martie 2014

Jolly Jewels

Buna !!!
Daca ar fi sa ma caracterizez in ultimile doua saptamani in materie de culori as fi ceva de genul : black-blue mood activated.Cred ca ati ghicit ca e vorba de alta manichiura albastra , cei drept mai simpla de cat ultima

 


 Dupa ce am sters vreo 4 manichiuri , am optat pentru ceva simplu in conditiile in care imi tremurau mainile de parca as fi baut 10 litri de cola .Ros si albastru , bun , dar era prea simplu , sa lipesc starusi nu vroiam  si nici asa simpla sa o las , si mi-am adus aminte ca am oje Gr Jolly Jewels.

Oja albastra de pe mijlociu si inelar , nu e asa de albastra dar nu am reusit sa ii prind culoare adevarat in poze .Cam asta e manichiura mea realizata in 5 minute dupa juamte de ora de gandit .

Va pup , fetelor !!!
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu