marți, 18 februarie 2014

Peacock nails

Buna fetelor!!!
De cand eram copil paunii m-au impresionat , in primul rand prin coada lor , si dupa prin culori ,eleganta si tot restul.Trebuie sa marturisesc ca nu aveam nici o idee cum sa fac un asemenea model pe unghii ...deci traisca google images ,cu ajutorul caruia am gasit un tutorial (o sa-l pun la sfarsitul postarii).


Sa le fac cu negru si verde ... prea intunecat si de la negru si verde paunul meu a ajuns sa fie unul multicolor .Era destul de mult de munca sa fac cate o pana pe fiecare unghie asa ca am facut doar pe aratator si pe cel mica, celelate 3 le-am dat cu o oja texturata.


Si una in care sa se vada mai bine o pana.

Cam asa arata manichiura mea  , e destul de simplu de realizat , daor ca trebuie un pic de rabdare.
Si tutorialul :
 Va pup!!
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu