luni, 6 ianuarie 2014

Snowflakes nails

Buna fetelor !!!
Ma bucur de ultima zi libera si de maine intru in program normal de scoala , sper ca voi ati inceput bine scoala/serviciul.Ma simt destul de ciudat sa fac postarea asta , avand in vedere ca e vorba de zapada iar afara zici ca e luna martie .Fulgii mei de zapada se prezinta astfel :



 E prima data cand fac fulgi de apada pe unghii , si sunt foarte multumita de ce a iesit .Am folosit oja alba de la Golden Rose Rich Color 101 , pe care am castigat-o la concursul de Craciun(v-am aratat-o pe pagina de facebook impreuna cu celelate 4) , albastru de la Gabrini 3D nr.56 si strasuri.
 Desi imi placeau unghiile lungi le-am scurtat , dar imi palc si asa scurte.
Va pup  si va doresc o saptamanca frumaosa ca voi !!!

Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu