miercuri, 22 ianuarie 2014

Kind of french

Buna fetelor!!!
Ninge !!!! SI eu am flori pe unghii.Am vauzt zilele trecute in News pe facebook  o manichiura tare frumoasa , si mi-am zis ca e musai sa o fac si eu , dar nu am salvat poza si nici nu am mai gasit-o dupa  asa ca mi-am pus rotitele in miscare in speranta sa imi amintesc exact modelul , dar nu , sunt sigura ca modelul d epe inelar arata altfel, dar nu ma plang de loc  de ce a iesit .
P.S. Urmeaza multeeeee poze!!!




 M-am indragostit de inelul primit de la Crina  , nu neaparat de inel si de faptul ca e primit de la ea <3 , si cand sunt desurajata , ma gandesc la optimismul ei si imi trece.Pentru manichiura am folosit oja alba Kallos High Gloss #4 (si stau si ma intreb cum e o oja non-waterproof , ca eu nu am vazut oja care sa se duca la spalare) , Farmec #351 (rosu) si ultimile picaturi de negru de la Elegant Gabrini .  SI mi sa terminat top-coatul , daca la negru am mai avut cateva picaturi , la top-coat nimica , dar am rezolvat cu un strat de lac transparent , a dat un luciu tare frumos manichiure , deci inc azuri de urgenta e bun de top.





Cam atat fetelor.VA palce manichiura mea ?
Va pup si va urez o zi buna :*
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu