vineri, 17 ianuarie 2014

Green nails

Buna fetelor,
Ce faceti?Saptamana asta am fost foarte ocupata si nu am mai avut timp de blog ,nici de unghi ,port aceiasi manichiura de o saptamana O_o , sincer uitasem ca o oja poate rezista asa de mult pe unghii.Dupa cum stiti si dupa cum se vede din tema blogului , verde e culoarea mea preferata , am  pana si ghete si palton verzi :D.
Gata cu vorbaria sa va arat unghiutele mele.


 O manichiura foarte simpla si usor de realizat  ,am folosit Golden Rose Rich Color 110  si niste strasuri , am aplicat topcoat doar pe unghia cu strasuri ca sa fiu sigura ca nu sar , iar pe restul unghiilor am aplicat 2 straturi de oja , si ma simt nevoita sa mentionez ca acopera super bine dintr-un singur strat dar eu mereu aplic 2 .

Si de la o prietena foarte apropiata am primit un inel pentru 3 degete (ca sa citez pe un coleg de clasa "o roseta cizelata") pe care il ador !!!
Voi ce mai aveti pe unghiute?
Va pup!!
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu