joi, 9 ianuarie 2014

Dots

Buna fetelor !!!
Va aratam pe pagina de facebook  ,mai demult, 5 oje primite de la cei de la Golden Rose in urma concursului de Craciun , cea alba v-am arat-o in postarea de aici iar azi va arat  una maro care bate spre ciocolata cu lapte  , mai exact numarul 105 din coelctia Rich Color .In poze nu am reusit sa surprind bine nuanta .



 E o nuanta care imi palce mult de tot , dar nici nu imi venea sa o las asa simpla .Pana la urma fiindca era destul de tarziu am ales sa fac rapid niste puncte cu Golden Rose Holiday 55 si sa adaug o inimioara pe inelar .
 Ca tot ziceam mai sus de ciocolata , tot pe facebook v-am aratat ca am primit de la scumpa mea  Vany , care stie ca ciocoalta e preferata mea ,setul  de la Oriflaime cu ciocolata format din spuma , gel de dus si crema de maini. Crema o ador , e foarte buna si desi nu prea foloseam crema de maini pe asta o folosesc zilnic nu pentru ca as avea nevoie ci pentru ca lasa un miros discret <3.
 Va pup fetelor!!!
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu