luni, 16 decembrie 2013

Sweater Weather- Tag

Buna fetelor!!!
Incepem saptamana cu un tag la care m-a nominalizat Oana  , iar cand l-am vazut si la Vany , am zis ca ma prinde Craciunul viitor si tot nu fac tagul asta daca nu ma mobilizez .

1.Favaourite  candle scent .
Clar- vanilie , ador mirosul de vanilie.

2.Coffe , tea or hot chocolate?
Ciocolata calda :X .Cafea nu beau, o folosesc doar pentru exfoliere, iar ceai beau destul de rar .

3.What is te best winter memory  you have?
Sunt o groaza , faptul ca de cum deschideam ochi eram pe capul mamei sa ma lase afara (cred ca ma lasa numai ca sa scape de mine , eram o cicalitoare cu diploma cand eram micuta) orele in sir petrecute in zapada cu prieteni , dar de departe cea mai frumoasa amintire si pe care nu o sa o uit niciotada e craciunul de la 7 ani , cred ca v-am mai povestit de el.In anul ala am fost destul de obraznica si eram convinsa ca Mosu` o sa lase sub brad cadourile , dar el a venit in vizita  iar eu aveam niste emotii si ma lipeam de soba ca daca mai statea 5 minute faceau ai mei soba noua , atunci am primit un ursulet de plus mare ,care era aproape cat mine ,si nu imi venea sa cred ca asa o jucarie de frumoasa e a mea (l-am cam strans de gat pe Mos  de fericire cu mbratisarea mea )
El e Teddy , care e multifunctional ,se daorme faorte bine pe el si functioneaza si ca paratrasnet pentru nervii mei :D.

4.Dark lips or winged eyes?
 Winged eyes , buzele inchise nu ma prind dar ador sa le vad la alte persoane .

5.Hats or scraves?
Esarfe , cat mai multe cat mai colorate .:X

6.Most worn sweater?

Am avut unul rosu pe gat cu  sclipici, l-am purtat pana s-a rupt. Dintr-a 10 nu am mai purtat asa mult pulovare , anul asta iar am inceput si am unul gri cu gulga care dupa cum merg lucrurile are aceiasi soarta cu cel rosu  .

7.Favourite nails polishes?
Nu am oje favorite in functie de sezon.

8.What`s your favourite thing about winter?
Craciunul ,faptulc a vin tata (lucreaza in Italia)si fratele meu( e la facutate in Cluj) acasa .

9 Best christmas present you recived?
Sincer, imi palc toate cadourile , am primit lucruri frumoase , sau care au devenit speciala din cauza persoanelor care mi le-au daruit.

10.Favourite season?
Ma repet fiecarea anotimp e special in felul lui si imi palc toate .

Gata si cu tag-ul asta .
Daca exista doritoare sunt invitatele mele sa preia tag-ul
Va pup si va doresc o saptamana minunata !!!

Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu