marți, 31 decembrie 2013

O privire in trecut...

Buna fetelor,

Noul an bate la usa , iar mie nu imi vine sa cred cat de repede a trecut .Aseara nu aveam somn si stateam si ma gandeam ce am facut eu in 2013 , ceva memorabil , pentru mine, pentru altii?Pentru altii nu stiu sigur daca am reusit sa fac ceea ce am vrut sau ceea de ce ei au avut nevoie  chair daca am incercat.
Pentru mine in schimb, pot sa afirm sus si tare ca anul 2013 a fost un an  minunat, deloc ghinionist. De ce?
Pentru ca :

  • am reusit sa slabesc 30 de kg in 7 luni (feb-aug), si sa ma mentin la 80-82 de kg pana acum
  • am hotarat ca mai departe la facultate vreau sa merg la Cluj la Psihologie
  • mi-am rearanjat lista prietenilor, si acum imi vine sa imi trag palme ca am fost oarba si nu am vazut cine si cum e 
  • am cunoscut cateva persoane noi , care m-au ajutat enorm sa imi schimb atitudinea fata de tot , sa prin incredere in mine si sa fiu asa cum vrea 
Prin intermediul blogului :
  • am cunoscut persoane MINUNATE , cu unele am legat prietenii ,si desi nu ne-am intalnit le simt mai aproape de mine de cat unele pe care le cunosc in viata reala
  • am aflat povesti de viata cutremurataorea, care m-au facut sa vad ca in jurul familiei mele exista un scut 
  • am descoperit persoane gata oricand sa te ajute cu un sfat sau cu o vorba buna 
  • persoane care daruiesc fericire
  • am invatat foarte multe de la voi , atat in materie de manichiura/machiaj cat si viata
 Vreau sa va multumesc pentru ca v-ati rapit din timpul liber sa imi cititi postarile si sa imi mai lasati si comentarii , si la fel si celor care nu lasa comentarii , mai fac si eu asta .

Pentru 2014 , va doresc ca toate dorintele si visele sa vi se implineasca , sa aveti multa sanatate , spor si sa aveti parte  tot ce e mai bun in lume; sunteti niste persaone extraordianre care merita din plin cele mai bune lucruri.
Va multumesc si sper sa ne regasim in anul urmator !!!
Va pup si LA MULTI ANI!!!
Voi ce realizari aveti?
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu