luni, 9 decembrie 2013

Floramin si parul meu

Buna!!!CU postare de aici m-am inscris in campania de testare a celor de la Complex Apicol Veceslav Harnaj alegand gama FLoramin din cele patru existente (Apidermin ,Floramin ,Apidermaliv, Floral). Ca o parnteza , coletul a venit prin curier si a venit in tipul orelor, desi eu vorbisem cu profesorul respectiv sa ma lase sa pelc sa-l ridic in caz de nevoie , curierul nu m-a deranjat de la ore si a asteptat un sfert de ora sa se sune de iesire (felicitarile mele firmei respective)

In perioada in care m-am inscris , pe langa vesnica problema cu parul meu care sta de zici ca e o oita curentata, a inceput sa fie extrem de uscat .Am ales gama Floramin care promite :
Balsamul si masca pentru par Floramin este un rasfat apicosmetic ce hraneste firul de par pe toata lungimea sa. Ingredientele active, mierea de flori de salcam si Bio Keratina repara si restructureaza, parul devine mai usor de pieptanat. Mierea de flori de salcam este cel mai puternic hidratant natural retinand vitaminele, enzimele si proteinele in structura parului. Bio Keratina netezeste fibra capilara, luptand impotriva tendintei naturale a parului uscat de a se rupe. Proprietatile hidratante ale Bio Keratinei sunt dublate de mierea higroscopica ce mentine parul hidratat. Parul este hranit de la radacina la varf, fiind mai stralucitor, mai puternic si mai usor de coafat

Produsele au un miros palcut si mi-au ajuns pentru 5 utilizari  fiind produse de tip taster. Nu am sperat si nici nu mai sper la minuni tinand cont de personalitatea parului meu , daca el vrea sa stea cret pe dreapta si drept pe stanga asa sta cu toate produsele pe care i le pun .Totusi produsele m-au impresionat pozitiv si o sa le cumpar si in varianta full-size.
Dupa a 2-a utilizare parul nu mai era aspru , era mai usor si mut mai usor de pieptanat , nu se mai rupe cum o facea inainte si nu mai cade , nu ma asdteptam la asa un rezultat dar se pare ca ce e de la natura continua sa ma surprinda.
Va pup !!

Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu