luni, 23 decembrie 2013

Blue Christmas

Buna fetelor!!!
Am cam terminat cu pregatirile pentru Craciun , am facut ieri  la prajituri cat pentru o nunta  (o nunat amai mica), sunt mandra de mine ca am reusit sa ma abtin si sa nu manac , doar am gustat din fiecare (inca tin dieta pentru stabilizare) , acum astept sa faca mama alba-ca-zapada ca de aia am voie .Sper ca nu v-am facut pofta ... prea mare. Acum trecem la oitele noastre ,la unghiute , mi-am tot facut unghiutele dar se tocesc extrem de repede la capete , si nu am mai postat .
,


Am facut undmodel cu braduti ninsi pe inelar , sper ca se intelege , si niste dungulite pe celelate unghiute.
Si mai am un model  albastru cu Rodolf .

Voi ce purtati pe unghii?Sau ce manichiura aveti de gand sa va faceti de sarbatori?
Va pup!!
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu