duminică, 3 noiembrie 2013

The Sunshine Award

Neata!!!

Ana (si o inimioara)  m-a nominalizat la acest premiu pe aceasta cale tin sa ii multumesc .

Trebuie sa respect regurile urmatoare:
  •  Adauga banner-ul premiului pe blogul tau - done
  • Pune link-ul catre persoana carea te-a nominalizat - done
  • Raspunde celor zece intrebari -to be continued
  • Nominalizeaza alti bolggeri- to be continued 
 1.Care este anotimpul tau preferat ?
Imi plac toate , fiecare are ceva ce imi palce , dar o sa aleg vara din simplu motiv ca e ziua mea atunci :D

2.Care este serialul preferat?
  
Hmm... nu prea urmaresc serialele momentului , dar unul care chiar mi-a palcut a fost Culoare fericirii (da am avut o perioada in care imi palceau foarte mult seriale indiene, adica doar 3 am urmarit ) 



 3.Care este mancarea/desertul referat?

La mancare nu-s mofturoasa , desertul preferat rapid e ciocolata in toate formele ei , iar cel de care nu ma satur niciodata  e Alba-ca-zapada facuta de mama  .
  
4.Folosind daor trei cuvinte cum te-ai caracteriza?
Timida, ambitioasa si iertatoare .

5.Care este culoarea ta preferata?  
Verde ,dupa cum se vede.

6.CAt timp iti ia machijul/rutini zilnica de ingrizire a tenului?  
Ingrijire+ machiaj dimineata  cam 10 minute .

7.Cate oje ai in colectie? 
 In jur de 70-80 .

8.Care este cel mai indragit produs de make-up , car enu trebuie sa iti lipseasca niciodata?
Mereu am cu mine/ langa mine o chestie pentru buze fie ruj , balsam , gloss si ce o mai fi daca e pentru buze e buna .

9.Care este trendul tau preferat in materie de fashion toamna/iarna 2013?
Nu am un trend preferat.Singurul lucru care nu imi place sunt paltoanele pastel pe timp de iarna . Iernile noastre cu noroi la inceput si sfarsit si cu ditamai troienele in mijloc nu se potrivesc cu paltoanele pastel si gata - un pitic de al meu .

10.Care sunt accesoriile voastre preferatae?
Cerceii , bratarile si esarfele .

Tot blogroll-ul e nominalizat , si deasemenea orice fata care nu se afla in blogroll si e doritoare e invitata mea .
Va pup!!
 
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu