joi, 7 noiembrie 2013

TAG: SA ma cunoasteti mai bine

Buna fetelor!!!
Cu ceva vreme in urma multa vreme in urma am vazut tagul acesta la Diana , mi-a palcut  si m-am inscris si eu  ,cu greu m-am apucat de el
1.Ai fost numita dupa cineva ?

Complicat cu istoria numelui meu .Tata mi-a ales numele , dupa bunica, mama lui , (Magdalena) dar mama nu a vrut acelasi nume cu un alt membru al familiei , s-a optat pentru Madalina deoarece si mama a avut o bunica pe care a iubit-o enorm Magdalina si o alta poveste e ca mamei ii placea enorm Madalina Manole si tata de asta a ales numele. Daca mai intreb vreo 2 membri ai familiei  mai aflu vreo 2 povesti :))

2.Cand a fost ultima data cand ai plans?

Acum o saptamana sau mai mult. Sunt momente in care adun prea multe in mine si daca plang ma eleiberez sau daca cumva simt ca nu o sa reusesc niciodata sa fac fata  tot prin plans ma descarc.Dar urasc sa ma vada cineva drag plangand , plang doar cand sunt singura si sigura ca nu ma va deranja nimeni.

3.Ai copii?

Nu .Dar imi doresc ,gemeni , fata si baiat , copiii sunt intr-un plan mai indepartat .

4.Folosesti sarcasmul?

Cam da, m-am obisnuit de la colegii mei  de banca sa fiu sarcastica .

5.Vei face vreodata Bungee Jumping?

DA, cu prima ocazie o so fac .Mai vreau sa sar cu parasuta , sa ma plimb cu parapanta si orice chestie care implica zborul.

6.Care sunt cerealale preferate?

Fulgi de ovaz/grau cu fructe uscate  ...yummmy .

7.Care este primul lucru pe care il observi la oameni?

De obicei cand vad un om il `scanez`  din cap pana in picioare , ma opresc asupra ochilor si a bratelor ,in cazul baietilor si asupra papucilor .Asta la prima vedere , nu prea tin cont de aspect , din partea mea poti sa fi ateu, satanist , negru , albastru sa ai  coarne verzi si un singur ochi , daca te comporti ok  , ma comport  la fel .

8.Culoare ochilor?
Verzi , i-am mostenit de pe linia genetica a tatei , isi schimba naunta in functie de stare si vreme .

9.Filme horror sau happy ending?
Nu prea ma uit la filme , acum intuiesc cliseele si nu prea are farmec sa stiu ce se intampla inainte .O sa le aleg pe cele cu happy ending , cand eram mica filmele de groaza ma speriau ,pe o perioada de 2-7 zile aveam cosmaruri cu creaturile sau personajele negative din filmele horror si din jocurile video pe care le juca frati-miu.

10.Vara sau iarna?
Hmm , dificil vara e ziua mea si primesc cadouri ,iarna vine Mos Craciun si tot primesc cadouri :)) deci nu pot sa aleg .Imi palc toate anotimpurile fiecare are ceva ce ma atrage.

11.Computer sau televizor?
Clar calculatorul , pe el mai pot selecta intr-o oarecare masura ceea ce imi invadeaza creierul.LA tv am cateva emisiuni de actualitate pe care le urmaresc si desene aniamte si discovery, ca de accidente mortale , nebuni psihopati violatori, criminali si psihopati clarvazatori pesimisti m-am saturat.

12.Unde ai mers cel mai departe de casa?  
Pai am calatorit cam in toata emisfera nordica a tarii , si cred ca in Timis e cel mai departe .

13.Ai vreun talent special?
Puterea de a tortura persoane pe o raza de 2 km cu vocea mea magnifica .Nu cred , consider ca am aptitudini transformate in capacitati prin exercitiu .

14.Unde te-ai nascut?
In Radauti , un oras situat la 7,5  km de satul meu .

15.Ce hobby-uri ai ?
Pictatul unghiilor , lucru manual , cititul ,visarea cu ochi deschisi , mai nou bloggingul .

16.Ai animale de casa?
Un pisoi de 4 ani si 4 catei .

17.Care este filmul tau preferat?
Transformers , fan decalrat de la desenele aniamte incoace .

18.Ai frati sau surori?
Am un frate mai mare cu 1 an si 8 luni , cu care ma ciondanesc de cate ori am ocazia , iar cand nu e acasa mor de dorul lui.

19.Ce vrei sa fii cand o sa fi mare?
Psiholog asta imi doresc cel mai tare acum si o sa si reusesc.

20.Filme care nu iti palc?
Cele care intind scenele roamntice la nesfarsit si cele gen Scarry Movie .

21.Cati ani vei implini la urmatoarea aniversare?
19 , nu ma plang ca sunt batrana ,dar mi se pare ca ultimi 3-4 ani au trecut pe nesimtite.

Sper ca nu ati adormit citind atat, dupa cum stiti toate sunteti invitatele mele sa preluati tag-ul .
Va pup si va doresc o zi calduroasa!!

Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu