joi, 28 noiembrie 2013

Swan nails

Buna fetelor!!!
Ati inghetatat sau inca nu?
Saptamana aproape a trecut si eu nu v-am aratat nici un model de manichiura .Nici timp nu prea am aut pentru pictat. Am purtat doua modele unul mai simplu ca altul .
O luam cu cel foarte simplu care ma tinut de vineri pana marti(cred ca mai rezista daca nu-l stergeam).


Inainte ca papusa Barbie sa ma dea in judecata pentru plagiatul culorii , o sa va zic ca  nu am avut idee cat de bine merg cele doua culori.Am folosit Golden Rose Holiday 63 si Elegant Gabrini 317.
La cel de-al doilea model m-a chinuit un picut talentul :

 Scuzati scriul de pe mana , dar am zile cand sunt zapacita si uit de la mana pana la gura ,si atunci imi notez ce e important pe mana .
.
Lebada mea ,care seamana mai mult cu o gasca mirata, a fost foarte usor de realizat , mai usor de cat e  pe hartie .Mie imi palce , paote tura viitoare o sai desenez vreo 2-3 vertrebe in plus sa fie o lebada mai realista .
V-am pupat !!!
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu