marți, 26 noiembrie 2013

Happy b-day to my blog

Buna fetelor !!!
A trecut un an... cand ? unde? cum?
Habar nu am !!!
Mi se pare asa de mult un an si totusi mi se pare ca a trecut asa de repede si daca ma uit bine in urma realizez ca  au fost schimbari majore in viata mea in anul acesta iar una e blogul .De ce blog ?Nu stiu, aveam nevoie de un colt al meu ...si il am ...nu m-am asteptat niciodata sa reusesc sa cresc acest blog .Prin intermediul blogului :
-am cunoscut persoane minunate, de unele m-am atasat foarte tare
-am descoperit povesti de viata ,care m-au facut sa realizez ca sunt norocoasa
-mi-am schimbat modul de gandire
-am realizat ca mai exista persoane care sunt OAMENI BUNI
-am invatat cate ceva in ale machiajului
-mi-am perfectionat tehnicele de lucru in amterie de manichiura
-am invatat extrem de multe nu numai in materie de beauty
-am descoperit persoane care se bucura daca fac o bucurie altora (lucru in care nu prea ami credeam acu un an)

Sunt multe lucruri si daca ma apuc sa le insir pe toate , cred ca ma gaseste mos Nicolae ,scriind .Blogul meu nu e unul mare ,dar o sa creasca .Blog-ul a  devenit o parte din mine , la fel ca voi ,prietenele care ma citesc si ma viziteaza in lumea mea .Vreau sa stiti ca citesc mereu blogroll-ul(de la A la Z) indiferent daca las sau nu comentarii , sunt la curent cu ceea ce scrieti.

VA MULTUMESC !!!

Altceva nu vad ce as mai putea sa zic , cuvintele ar fi fara rost .
SI cu postarea aceasta sunt 160 de toate .
Va pup!!!

Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu