sâmbătă, 9 noiembrie 2013

French manicure

Buna fetelor !!!
Desi ador sa vad manichiura french la alte persoane , nu prea ma pasioneaza sa mi-o fac si sa o port , prea eleganta pentru mine , dar din cand in cand mi se mai face pofta de o astfel de manichiura ,asa cum sa intamplat si zilele acestea.





Din cauza top-coat-ului  sa facut pe langa cutiucle un fel de ridicatura a ojei :( .In sfarsit am gasit un alb cu o consistenata mai buna .Nici una din oje nu mai are numarul vizibil ca sa va dau detalii , nu stiu cum reusesc performanta asta sa sterg numerele nuantelor de pe sticle dar uite ca o fac fara sa ma chinuiesc.
Ma gandessc sa pregatesc o postare de tip haul , de la ultima postare de genul asta  tot am facut cumparaturi ,ceva azi ,ceva maine , o sesiune de cuparaturi mare si uite asa sau adunat multe produse .
Ce ziceti de manichiura mea , va palce ?
Va pup si va doresc un weekend la fel de frumos ca voi !!!
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu