marți, 5 noiembrie 2013

Fall gradient

Buna fetelor!!!
Cum o duceti?
Aseara mi-am facut unghiutele  si va spun sincer ca asta e primul model la care nu stiu daca imi palce sau nu .... da stiu nu are nici cea mai mica logica.Dar asa e , ma uit la unghiute si cateodata  imi place ce vad  iar daca ma uit peste 5 minute ma intreb de ce nu am avut mai multa imaginatie ?
De acea va las pe voi sa decideti daca va palce sau nu .



Cva ziceam? Acum cand ma uit la poze mi se pare o manichiura draguta si cu sclipici:X .Baza este un maro  ,exact cum se vede ultima poza , de la Golden Rose nr.73 , oja aurie este facuta din fard sia re cam un an si se comporta foarte bine .Iar ca si top-coat am aplicat doua staturi de sclipici tot de la Golden Rose cel fin e nr 70 si iar cel mai mare e  nr 98 .
Va palce ?
Voi cu ce va laudati in materie de unghiute?
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu