luni, 11 noiembrie 2013

Big haul

Buna fetelor!!!
Sper ca ati avut o zi frumoasa in ciuda vremii mohorate .Dupa cum v-am promis , m-am pus pe fotrogafiat si incepem saptamana cu o postare de tip haul .
Incepem cu produsele de ingrijire :


-Demachiant de la Plant Activ, ieftin(6 lei 200 ml) si foarte bun , nu ma mai intorc la cel de la Cosmetic Plant
-Deodorant Dove -10 lei , sunt multumita de produsele lor mai ales ca nu lasa nici un fel de urme chiar daca nu pormite asta  , spre deosebire de altele care fac fix pe dos
-Gel de dus Dove , imi palce mult de tot , curata, lasa pielea catifelata si are un miros minunat.
-Sampon antimatreata gerovital pt barbati.Scalpul meu s-a gandit ca nu mi-a facut de mult probleme cu fulgii de nea , cel pentru femei nu mai dadea randament , farmacista mi l-a recomandat pe asta findca e mai tare si chiar are dreptate.
- Balsamul si masca de par Floramin- urmeaza un review.
-Crema pentru imblanzirea coamei capialre( asa imi plac mie zile cu ceata de toamna pe langa faptul ca parul meu sta cum vrea el de la ceata mi se increteste parca as fi bagat degetele in priza )


La capitolul oje am fost destul de cumintica :
-Base-coat Farmec -9 lei
-Oja alba Kallos -5 lei
-Golden rose Holiday nr 54 , manichiura cu ea aici
-Golden Rose Paris nr 115 , manichiura aici
-Golden Rose Paris 73, manichiura aici 


   In materie de bijuterii :
- cercei cu inimioare -7 lei
-cercei cu fundita si cristale-5 lei
-cercei carte , facuti de mine , ca nah ma mai chinuieste din cand in cand talentul
-bratara primita de la Nicoleta, o prietena foarte buna ,fiindca i-am reparat niste cercei si nu am vrut sa ii i-au bani.Imi doream de mult asa ceva , pe net bratarile de tipul acesta  costa in jur de 15 lei , stiu ca e putin in comparatie cu munca pt realizarea ei , dar parca nu ma indur sa arunc 15 lei pe o bratara.

SI acum trecem la haine , daca o tin asa pana de Craciun cred ca reusesc sa ajung la nuamrul de haine pe care il aveam inainte sa slabesc, daca nu dublu lor.


Doua esarfe ,  10 lei .bucata, cea gri e mare cu volane si foarte calduroasa, (dupa zisele unui coleg de clasa ,buan de perna) , iar cealalta e simpla si am luata findca nu aveam culaorea respectiva.

Hanorac , negru , pufos pe dinauntru  foarte calduros.

Bluza cu umarul lasat ,mov.

 Cardigan , tot  mov , nu stiu de ce se vede albastru , e cu manceca scurta , dar e foarte calduros .
 Tot pe mov , mi-am cumparat un pulover ,a venit impreuna cu o maleta gri simpla pe care nu am fotografiat-o.
O jecuta mai groasa cu care sa nu inghet pana vine iarna.
 Fiindca m-au innebunit unele fete cu pulovere impletite , am gasit si eu unul foarte frumos , moale si cu gluga .
 SI o descoperire facuta in dulap , nu stiu cand am cumparat-o dar nu cred ca am purtat-o vreodata deci intra la categoria de nou.

Si , in sfarsit , niste cizme negre , cu toc , e ciudat ca la numere mari de 41-42 incaltamintea cu toc se gaseste foarte usor dar pentru una joasa, eu personal umblu prin toate magazinele si am nevoie de o minune sa gasesc.

Voi ce cumparaturi ati mai facut  in ultima vreme?  
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu