marți, 15 octombrie 2013

Vichy Idealia Life Serum- experienta mea

Buna fetelor ,
Dupa cum stiti , in urma cu ceva timp m-am inscris si eu la capmania pentru a testa acest nou produs miraculos de la Vichy.Deci pe intelesul tutoror am jucat rolul unui `cobai` , iar acum ma transform in `savant` si va spun reactile aparute in timpul `experimentului`.


Ce zic ei ?
Ten rivigorant
Culoare uniforma
Aspect odihnit
Pori micsorati
Toate varstele
Toate tipurile de piele

Parerea mea:
Am folosit continutul unui pliculet de 2 ori pe si , sear si dimineata , dupa demachiere , spalare si uscare .Desi initial vroiam sa incep testare dimineta , am citit seara un review care m-a cam speriat dar tot odata m-a facut mai curioasa de efectele lui asupra mea .Ca sa nu am aparitii monstroase pe ten in timpul orelor, l-am aplicat mai inat seara , din fericire nu am avut nici un musafir pe fata.
 A hidratat  , a uniformizat , de pori mariti nu sufar , dar de aspect odihnit nici vorba .E un ser ok , da ravand in vedere pretul e mult prea scump , daca aveti bani de aruncat il recomand , daca nu , zic sa nu-l cumparati  se pot obtine aceleasi efecte cu o crema mai buna la pret .

Voi lati testat?
Ce experiente ati avut cu el?
Va pup!!!
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu