miercuri, 23 octombrie 2013

The Procrastinating Beauty Blogger Tag

Buna!!
O datorie de mult timp...
Am vazut tag-ul acesta pe multe bloguri , cand l-am vazut si la scumpa mea Vany  hop si eu sa-l preiau :D
1.Numeste o etapa de infrumusetare pe care o faci foarte rar .

Exfolierea corpului ..... avand in vedere ca pe mine daca ma vinzi la metru faci o avere e cam mult de munca cu exfoliere ...bun glumesc ... nu stiu de ce nu o fac ...din lene cel mai probabil .

2.Iti speli pensulele de machiaj cu regulalitate ?

Nu am foarte multe , dar pe alea care le am le spal , in fiecare zi cand le folosesc.

3.Cat timp rezisti cu o oja sarita pe unghii ?

Nu rezist , daca e tocita merge , dar sarita never ... si nici nu judec persoanele care au oja sarita  , poate nu a avut timp sa le refaca  poate i-a sarit la servici /scoala , poate asa ii place sa o poarte.


4.Cat timp iti ia sa recumperi un produs de beaty daca ai nevoie de el?  

Cam cat dureaza drumul pana la magazin si inapoi. Daca am nevoie de el il cumpar daca nu , nu ,sunt cam zgarcita cand vine vorba de mine . Exeptie la oje desi nici aici nu am cumparat ceva in ultimul timp .





5.Care este cel mai rau obicei de beauty?

In ultimul timp pun cam des mana pe fata.



6.Numeste un lucru nelegat de frumusete pe care il tot amani mereu sa-l faci

SIncer nu prea stiu , nu am amanat mai nimic , poate daor sa invat in timpul saptamani la psihologie si raman cu materia pe week-end. 


7.Poti sa faci limitari la shopping (project-pan)?

Dupa cum ziceam , sunt zgarcita cand vine vorba de mine , am doar strictul necesar  in unele cazuri +2 produse in plus .

8.Cand iesi in oras lasi pregatirea pe ultima suta de metrii?

Incep sa ma pregatesc cu jumate de ora inainte sau o ora , in fuctie de ce  vreau sa realizez la capitolul machiaj si par.

9.Cat de organizate sunt coliectile tale de machiaj si oje?

Ojele mele stau toate gramada , intr-o geanta si eventual ,vreo cateva raspandite pe birou iar la machiaje stau pe o masuta in baie , organizate frumos , nu am asa de multe incat sa nu le pot organiza .

Invit toate fetele doritoare sa preia tag-ul.
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu