joi, 24 octombrie 2013

Textured halloween

Buna fetelor,
Va ziceam in postarea de aici ca am primit o oja texturata ,eyyyy!!!
Si ce mod mai bun sa v-o prezint daca nu impreuna cu un model de halloween ?Din pacate mi-am rupt doua unghii  :( , una de coelgul meu de banca (asta suna sadic ,el tot imi numara coastele si fara ca eu sa realizez ca am niste unghii destul de lungi , l-am prins de antebrat , cand el a tras mana sa dus si unghia ) iar cealalta habar nu am unde?, cand? sau cum?




 Modelul de pe inelar si mijlociu arata mult mai bine pe unghii lungi , in genul manichiuri french si daca se mai adauga si o stea e o manichiura perfecta pt halloween, l-am avut anul trecut pe unghii lungi , dar nu am poze.


Oja texturata e Golden Rose Holiday 54 , si imi place foarte mult , dupa vreo doua zile isi pierde din asprime.Imi place mult mai mult cum arata pe unghii scurte decat pe cele lungi .
Va pup fetelor!
Voi cum va pregatiti de halloween?
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu