joi, 31 octombrie 2013

Spider web- halloween nails

Buna fetelor!!!
Cum o mai duceti?
Astazi va prezint  ultimul model de halloween din acest an , unul mai stilat .O panza de paianjen , sa desenez un paianjen nu m-am incumetat , mi-e frica de ei de numai pot .Manichiura mea se prezinta dupa cum urmeaza



Manichiura in ton cu vremea de afara, calda ca o zi de e vara .
Pe anul asta am terminat-o cu modelele de halloween , nu va mai stresez cu tema asta , cel putin pana anul viitor.
O scurta recapitulare la modele de halloween :
Pumkin nails ( acum mi se pare ca au fete de dovleci beti)
Witch on a broom ( vrajitoarea anorexica )
Mummy nails (cele mai dragute mumi ,nu ar fi in stare sa sperie nic un iepure)

Va palce ?
Voi cum sarbatoriti halloweenul?
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu