luni, 21 octombrie 2013

Nude and glitter

Buna!!
Fac ce fac si tot dispar ...."uite sunt..puff nu mai sunt" cam asa arata activitatea mea pe blog in ultimele 2 saptamani .Aiaiaia , ar trebui sa stau la colt pentru asta :D
Va prezint un model care imi place foarte mult , initial ,in mintea mea era altceva , dar rezultatul imi place mult mai mult .



 Pe o baza nude de la Gabrini am facut un fel de gradient cu GRJJ 111(inelar) si 117 .Dupa am mai adugat un strat de lac cu sclipici fin tot de la GR  care nu mai are numarul pe el.In ultimul timp paraca nu imi palce sa vad unghiutele fara sclipici  pe ele .
Desi imi palce mult modelul , o sa-l sterg , mi-a luat mama o oja texturata (in sfarsit am si eu una) si de abia astept sa o folosesc.
Ce ziceti va palce manichiura mea?
Va pup fetelor !!!
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu