luni, 14 octombrie 2013

Culorile dragostei

Neata fetelor!!!
Incep sa imi cer scuze pentru inactivitatea mea pe blog , mi-am organizat prost timpul si am fost si aglomerata cei drept .M-am decis ca vreau sa dau bac-ul la psihologie si mai departe tot la facultatea de psihologie si a fost cam mult de invatat ,iar eu cam disparuta de pe aici , dar am grija sa rezolv asta .Promit !!!
Lasand planurile mele de viitor, va prezint o manichiura , care dupa ce am realizat-o mi-a adus aminte de o triologie .
 



 Mi se pare mie sau am cam exagerat cu sclipiciul ?Am facut un gadrient cu buretelul si dupa m-am pus pe pictat cu oja neagra , trebuie sa recunos ca a durat ceva timp , toata manichura de la base-coat la top-coat cam o ora .Cam multicel ....

Cum ziceam la inceput , mi-a amintit de o triologie  de unde si numele postarii .Triologia e scrisa Kerstien Gier ,sunt 3 romane a cate ~400 de pagini , dar pe care le-am citit intr-o saptamana , se citeste faorte usor , recomant seria celor pasionati de istorie , povesti de dragoste adolescentine si calatorii in timp si desigur oricarui impatimit de literatura .Se va face un film dupa ele, ast ain caz ca preferati variantele de filme dupa carti, dar trailerul pe mine nu ma convins de loc , efectele speciale sunt cam naspa iar personajul principal zici ca e un clovn- nu corespunde cu cel din carte , daca nu o sa ma plictisesc dupa 20 de minute , o sa-l vad.

 Cam atat pe astazi !!!
Va pup si va doresc o zi de luni frumoasa ca voi !
P.S. M-am dat in rand cu lumea si mi-am facut pagina de facebook , o gasiti aici.
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu