sâmbătă, 14 septembrie 2013

T.P.A Group challenge : Inspired by your zodiac sing

Buna!!!
In ultima saptamana nu v-am aratat nici un model de unghiute , din simplu motiv ca nu imi iesea absolut nimic pe unghii .Dar talentul s-a reintors din vacanta astfel pot participa la cea de-a 3 tema a colaborarii .
Asa arata maniuchiura mea :





Nu e nu stiu ce , imi doream foarte mult s aparticip la tema dar un leu (ce leu ? nici amcar o tentativa de leu ) nu am putut desena , nu stiu ce e  cu mine dar sper ca talentul meu minuscul sa se intoarca din concediu cat mai repede .
Am facut simbolul zodie mele , pe un fundal inflacarat  tot ma guverneaza soarele .IAr ca sa fiu in tema (e mai mult pe langa ) una din caracteristicile zodie mele e cea ca sunt atrasa de chestii stralucitoare  astfel au aparut si strasurile pe unghiutele mele. 
Acum sa vedem zodiile celorlate fete :

Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu