luni, 23 septembrie 2013

The Autumn Tag

Neatza fetelor !!
De vreo 3 saptamani e toamna , si dupa cum se vede , madame Toamna ,e foarte punctuala anul asta si foarte sarguincioasa  sunt zile in care imi vine sa pun toate hainele pe care le am pe mine si sa mai imprumut cateva .Incepem saptamana cu un tag dedicat acestui anotimp .


1.Lucrul favorit la acest anotimp .

Frunzele cazute .O plimbare ,intr-o zi insorita de toamna ,printre frunzele cazute , fosinindu-mi sub picioare , undeva intr-un loc retras de aglomeratie ....hai ca devin o visatoare melancolica .


2.Bautura preferata .

Laptele cu zahar ars  , e divin  si un remediu excelent ,de pe vremea bunicii,  pentru durerile in gat .Eu eram in stare sa ma prefac bolnava de cate ori mergeam la ea numai ca sa primesc lapte din acesta .

3.Parfumul favorit  ( parfum cosmetic + lumanare . odorizand sau alte chestii pentru camera )

Parfum cosmetic - nu sunt setata pe anotimpuri , deschid un parfum il termin trec la urmatorul .Iar la cel de camera  - vanilie .

4.Rujuri preferate 

Cele in nunate de maro si nud .
5.Crema hidratanta .

Crema mea hidratanta preferata a devenit Neutrogena , coincidenta ca s-a intamplat in toamna asta
.

6.Culorile preferata la machiajul ochilor.

Nu cred ca tin cont de anotimp , fie vara fie  iarna , eu tot pe roz-mov-maro-bej , rar albastru-gri-verde , merg .
7.Formatie / cantaret / cantareata/ gen muzical preferat in acest anotimp

Isi alege cineva muzica preferata in functie de anotimp ?De unde ma uit , daca iti place ceva ,iti palce si iarna si vara si  pe Luna si pe Marte si oriunde ai fi .La mine e simplu Akcent (chiar daca nu mai sunt , muzica a ramas ) si Linkin Park
7.Tinuta preferata 

DIn nou suna ciudat , dar daca originalul e `favorite outfit ` asa sa fie .Nu am tinuta preferata dar ca obiect vestimentar  aleg hanoracele si esarfele <3.
8.Locul favorit in care va petreceti toamna.
 Acasa -scoala .Toamna   mi se pare ca e un anotimp in care lumea se izoleaza  , in care cheful de calatorit piere .Daca e o plimbare intr-o zi cu un soare bland de dimineata pana seara , merge , dar sa calatoresc , parca nu imi vine .Fiecare cu pitici lui (ai mei sunt ciudati si cam multi).


Gata tag-ul si 2 pufosenii , care sunt  prea dragute ca sa nu le  impart cu voi :
Nu stiu cum e la voi , dar pisica mea din septembrie  nu mai vrea afara in nici un fel , se cuibareste  undeva la caldut  si daorme toata ziua  , in schim catelul se bucura la culme mereu gaseste ceva cu care sa se joace in acest anotimp .

Va doresc o zi de luni minunata .

Era sa uit, toate fetele  sunt nominalizate sa preia tag-ul.
Va pup!!




Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu