sâmbătă, 21 septembrie 2013

Simple ,emigrate :)

Neata ,fetelor !!
V-am indus in eroare cu titlul?:D
N-o sa incep sa scriu un discurs despre emigrari si alea alea , o sa va prezint doua manichiuri pe care le-am purtat saptamana aceasta .De ce doua ?Fiindca una e prea simpla ca sa-i dedic un post  doar ei:



 Cu ceva mai simplu nu o sa ma vedeti .Nu stiu cum va descurcati printre 100 , 200 + oje , eu am cam 70 si nu stiu ce sa fac cu ele .Am gasit in  geanta , 2 oje  care nu au vazut de mult lumina zilei :MAC nr. 30 (mov) si LM nr. 104(roz).Rozul trebuie aplicat in 3 staturi ca sa fie opac , movul e suficent si intr-un sngur strat ,dar eu mereu aplic 2 .Nu am folosit top-coat .

A doua manichiura e ceva mai complicata .Cautam zilele trecute muzica noua pentru mine  pe youtube  ,si am dat de trupa Emigrate .Credeam ca solistul e sosia chitaristului de la Rammstein , dar surpriza sunt aceiasi persoana .Acum stiti ce urmeaza nu ?Ca de fiecare data cand gasesc o trpua , am hobby-ul sa ii reproduc logo-ul pe unghii.
Asa arata logo-ul si asa arata manichiura mea :
 Era prea  simpla si am facut degetul mic cu GRJJ 177 , pe cel mare ,aratator si mijlogiu am utilizat un negru mat .La scoala un coleg m-a intrebat :"Spac , de ce ai un M zburator pe unghii?"Si are dreptate seamana cu un <M> inaripat . 
 Ce ziceti fetelor ?
Voi ce mai purtati pe unghii?
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu