miercuri, 25 septembrie 2013

I`m in love with...blue and Coco

Buna fetelor!!!

Ce sa zic sunt o tradatoare , am tradat verdele pentru albastru , dar ispita a fost prea mare ca sa pot rezista , oja aceasta  efectiv m-a vrajit si sa mai zic ca se incadreaza si la ieftin si bun .Gata cu vorba multa ,una din vedete e Leydi  755 :




Si m-am indragostit si de gradienturile cu sclipici.(Sunt cam iubareata in ultima vreme ) .Nu aveam neaparata nevoie de oja aceasta dar era prea faina ca sa nu o am :D

Si acum v-o prezint pe Coco .
Daca va ganditi ca e un animal sau vreo minuatie de a mea , va inselati .E o manichiura inspirata de Chanel .Nu e a mea ,  e a unei prietene , Crina , care e pasionata de nail-art si care are talent cu carul :
Aseara , ma uitam si eu pe facebook ca omul ,cand imi apare minunatia  de mai sus , nu am stat pe ganduri , e prea frumoasa manichiura ca sa nu o vedeti si voi .
Update: Am dat de crina la scoala si i-am facut o poza pe fuga cu telefonul meu sa se vada mai bine
Ce ziceti de `noua mea iubire`?Dar de manichiura Crinei ?

Va pup si va doresc o zi frumoasa si calduroasa !!
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu