duminică, 8 septembrie 2013

Fun beauty tag

Buna!!
Pentru azi ,avem fun beauty tag ,pe care l-am preluat de la Alina .


1.Mergi la întâlnire și ai la dispoziție doar cinci minute pentru a te machia. Ce produse folosești în acest caz? 

Simplu : crema ,  rimel  ,creion dermatrograf pe linia apei de sus , prima chestie entru buze pe care o apuc si am iesit pe usa .  

 2. Alege un trend – ”ochi de pisică” , un blush roz super hot sau gene false sub formă de pene? 

 O punga pe cap - nu imi palce nici unul din trenduri , dar blush-ul e cel mai ok .

3. Dacă ar trebui să renunți la toate produsele de machiaj pentru două luni sau ar trebui să renunți la toate produsele tale de îngrijire a tenului pentru o săptămână, ce ai alege?

 As putea renunta la machiaj oricand , dar la cele pentru  ingrijire in nici un caz , never. 

4. Ce produse de machiaj nu îți lipsesc din poșetă? 
 
Un gloss / luciu de buze .

5. Care sunt acele produse la care te întorci mereu de-a lungul timpului?

La cele pentru ingrijirea tenului , cand vine vorba de produse ma irit foarte repede si chiar daca incerc produse noi am mereu produse de la cosmetic plant  care  nu mi-au facut probleme  .  

6. Smokey eyes sau buze roșii? 

Smokey eyes .Buzele rosi nu sunt pentru mine , imi palc cum arata , dar pe mine nu ma prind de loc . 

7. Ruj sau lip gloss?

Lip gloss .Am un singur ruj  , un roz mai puternic (nu de pitzi ) , sau le mai folosesc pe ale mamei cele in nuante de maro :D

8. S-a întâmplat să ajungi să iubești la nebunie niște produse care nu te așteptai să îți placă?  

Da , nu foarte des.

Toate doritoarele  sunt invitatele mele  sa preia tag-ul.
Va pup si va doresc un inceput de satamana minunat !!!


Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu