luni, 16 septembrie 2013

Fall or Christmas -manicure ?

Buna!!
In caz ca va intrebati din cauza titlului   daca sunt beata si delirez aflati ca nu , dar pur si simplu nu stiu  unde se incadreaza manichiura mea .Va spuneam ca saptamana trecuta talentul meu si-a luat un concediu . Mi-am amintit ca am vazut pe youtube un tutorial cu tehnica buretelui pentru o manichiura de toamna cu ceva vreme in urma  ,hai sa incerc iar rezultatul (daca aveti probleme cu inima cel ami bine e sa nu va uitati :D ) :



 ROsu -orange - galben si un pic de verde  pe o baza neagra  cu sclipici si strasuri .
COncluzie , nu toate manichiurile imi ies cum vreau , nu imi iese mereu ceva bun !! 
Nu aruncati cu oua in mine .
Acum va intreb  unde se incadreaza ? Fall nails , Christams nails , Multicolor Galaxy nails  sau cel mai degraba BIG FAIL NAILS ? 
Va pup si tuturor celor care au inceput scoala azi va urez succes si o saptamana buna tuturor !
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu