miercuri, 4 septembrie 2013

DIY :Dreamcatcher

Buna!!
Ce fac eu cand ma plictisesc ? Multe.Cel  mai des citesc carti , sau comentariile de pe yotube (e o metoda buna ca sa va amuzati si sa invatati injuraturi noi :D) dar aseara nu am facut nici una nici alta , m-a lovit creativitatea  si am facut si poze .Nu sunt superstitioasa , dar imi place  la nebunie cum ara dreamcatcher-urile .Aveam unul pe post de breloc la ghiozdan , dar mi l-a confiscat un prieten .



Avem nevoie de :
 -un cerc , eu am folosit o veriga de la perdele (nu stiu daca are un nume specific )
- ata mai groasa ,de orice culoare doriti
-margele si pene (eu nu am folosit)
-ac
 1Infasuram chestia rotunda in ata, daca aveti banda izolatoare sau pamblica merge mult mai repede .LEgam capetele atei astfel in cat sa iasa o bucla .
 2.Bagam ata in ac si incepem sa facem plasa .

Asa se face in mod normal , mie nu mi-a reusit am facut-o random.


3.Din cand in cand ne oprim si adugam margele .


 4.Dupa ce termina cu plasa , in partea de jos cu ajutoul acului bagam 3 (sau cate vreti) fire de ata de lungimi diferite iar la capatul lor in mod normal se aduga  pene , eu nu am avut si am adaugat  o bijuterie pt telefon ,o bila rosie si  4 margelute.
Iar rezultatul final arata asa :
 
Un dreamcather ceva mai original , nu cred ca chestiile astea pot sa alunge cosmarurile ,mai degraba au un efect placebo , crezand ca chestile aste alunga visele urate determianam subconstientul sa schimbe `reteta` pentru vise.Dar dreamcatherurile arata super :D

Ce ziceti de ideea mea ?
Aveti asa ceva acasa ?
Credeti in puterea lor ?
Va pup



Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu