duminică, 15 septembrie 2013

BIg Haul

Buna!!
Vany mi-a dat un ordin fara cale de intoarcere " asa ca hai la pozat si postat" , iar eu cum sunt fata ascultatoare m-am conformat rapid . 



CIzme de toama cu toc de 7 , in sfarsit am gasit o pereche care sa imi vina , in general nu imi placea ca sunt inalta am renuntat sa port tocuri acum 2 ani findca imi era rusine ca sunt inalta , spre bucuria mea nu am uitat sa merg pe ele .Acum nu mai  imi pasa sunt inalta si asta e un mare avantaj sunt fete care fac operati ca sa para mai inalte  .

Cardigan gri , luat dintr-un SH , la pretul de 3 lei , nu are nici o urma ca ar fi purtat , ba mai avea si ansturi de siguranta in punga de palstic .Jeaca din piele(ce piele ? musama mai bine zis) cu tinte .Sacou negru-  in liceul meu e impusa  uniforma formata din pantaloni inchisi la culaore si sacou negru cu emblema (din toate culorile posibile , conducerea scoli a ales negru , asta da imaginatie ), fiindca am slabit vreo 30 de kg din februarie pana  acum , cel pe car eil aveam imi era mult prea mare .Un sacou costa intre 70-100 de lei , nu prea vroiam sa dau atatia bani stiind ca o sal folosesc numai ca sa fiu lasata sa intru in scoala , dar norocul a dat peste mine si  am gasit reduceri foarte mari la costume  si am laut unul cu 50 de ron (sacou+ pantaloni carora mama le-a pus gand rau si vrea sa-i transforme in fusta ).

La pantaloni mi-am laut : 2 perechi de blugi indigo , una neagra si doau perechi de colanti care imita blugii. (am pozat doar una dintre ele ).
Un tricou cu dungi cu maneca scurta chair daca a venit toama , in clasa la mine e extrem de clad si poti sta in tricou chair si iarna .Un tricou cu maneca lunga , cred ca e pentru baieti dar  imi palce si nu imi pasa :D , o camasa albastra , si o bluza lunga albastra , pe cea din urma am luat-o fiindca mi-a placut culoarea .
 O crema de maini , am uzit de bine de Neutrogena si nu am stat pe ganduri cand am vazut-o intr-o farmacie , deodorant dove , o perie de par  ca celor pe care le aveam le-au cam sarit tepi sau dor chestile din capat .Tot la capitolul par : 2 clestisori si 4 elastice (pozat daor unul) si am primit bonus 6 agrafe de par (2 din fiecare model).AIci ar mai intra un base&top coat de la miss sporti caruia nu i-am facut poza .

Bratari <3 .Nu cred ca se inadreaza deorece sunt facute de mine toate inafara de cea cu `love`.AM gasit in cutia cu chesti pentru cusut a mamei un lant caruia i-am adugat o inimioara si l-am facut bratara.Cand ma mai apuca mai fac lucru manual asa a luat nastere si setul de bratari .IAr cea cu love e lucrata manul in fata mea , pe la sfarsitul lunii august a fost un concert si un targ iar acolo am gasit o taraba unde iti lucrau dupa cum dadeai comanda pret 4- lei.
O curea , sincera sa fiu mai mult am luat-o fiindca are lanturile .

Si un  smarthphone primit drept cadou intarziat de ziua mea , deci gata cu pozele proaste :
La oje nu mi-am laut nimic (bun cred ca m-am imbolnavit), in orasul meu exista 2 magazine care stiu ca la capitolul manichiura nu e vorba doar de o oja  si ca se ami paote aplica diferite chesti pe unghi .Unul e prea departe si nu prea dau pe acolo  , iar cel care e aproape , era full   deci nu am vazut atata aglomeratie in amgazinul ala niciodata .

Voi ce cumparaturi ati ami facut ?
Va pup !!



Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu