luni, 2 septembrie 2013

Back to school with D&M

Neatza!!!
Deci a doua saptamana din cadrul colaborarii cu scumpa mea ,Diana , back to school .
Pentru azi am sa va arat un machiaj la care eu apelez foarte des in timpul scolii , in secial in perioada cu bucurii a lunii , cand pleoaele mele devin mai maronii decat restul fetei .



Acum imi dau seama ca pentru poze trebuia sa optez pentru o nuanta mai inchisa de maro:( .Am folosit 3 culori :alb ,bej si maro.Am aplicat bejul pe toata pleoapa mobila iar in coltul exterior si pe linia pliului un maro ,eu folosesc unul cu 2 tonuri mai inchis decat bejul , in realitate se observa o umbra foarte discreta iar albul l-am folosit in coltul intern si pentru a ilumina arcada .Am alicat rimelul si gata .Machiajul se potrivt
este tuturor nuantelor de ochi.

Pentru unghii am am optat pentru manichiura cu ziar , nu pe alb fiindca sare in ochi mai tare , ci pe roz :


Si pe inelar  ceva facut alandala ,ce se gaseste pe ultimile file din  caiete ,X si 0 si desene .
Acum sa ne uitam si la Diana  cu ce propuneri ne incanta.
V-am upat si va doresc o zi minunata
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu